Hotspot: Loetje!

Loetje was altijd al een begrip in Amsterdam en jaren geleden at ik hier graag want ze hebben in mijn ogen oprecht de lekkerste biefstuk! Inmiddels hebben ze al 10 vestigingen en stuk voor stuk zijn de biefstuks heerlijk. Ik heb nog nooit iets anders op de kaart gegeten, zo lekker zijn ze. Altijd met de frietjes, sneetjes witbrood om te dopen in de jus en de salade met gebakken spekjes.

Vorige maand hebben we gegeten bij Loetje Centraal. We hadden niet gereserveerd en toen we binnenkwamen was het gezellig druk. We kregen een eigen pieper en bij de bar kon je wachten tot je werd opgeroepen dat er een tafeltje vrij was. Dat ging super snel, we stonden net aan de bar en we konden alweer terug want er was een tafel vrij.



We waren allebei voor de gewone biefstuk gegaan, want eerlijk is eerlijk ze hebben geen poespas nodig want ze zijn al bomvol van smaak en heerlijk mals. De sfeer in het restaurant is gezellig en open en de bediening is goed en vriendelijk ondanks de drukte. Heel fijn! We namen natuurlijk ook een lekker toetje die ook zeer goed smaakte.



Vanavond ga ik eten bij Loetje in Utrecht. Ik kan nu al niet wachten! En de foto's volgen! Kun je niet wachten tot ik ze hier plaats? Hou dan op mijn Instagram pagina  in de gaten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten