Healthbox by Fannetiek

Ken je de healthbox al? Ik krijg deze sinds een paar maanden thuis gestuurd en dat is super leuk! Het is een hele makkelijke manier om met allemaal leuke, nieuwe en verantwoorde producten kennis te maken. Elke maand verrast de healthbox je met nieuwe producten in een nieuw thema. Er zitten altijd leuke kortingsacties bij en wordt gratis thuis bezorgd. Super handig!

Als echt Hollander hou ik natuurlijk van koopjes en dat is zo leuk aan de healthbox. Voor onderstaande box hoef je maar 34,95 te betalen en de waarde van de producten is meer dan 100,- (inclusief kortingsbonnen)! Kijk dat is nog eens fijn. Ik geloofde eigenlijk nooit zo in dit soort boxen en tassen. Ik geloofde eigenlijk niet dat ik echt waardevolle producten zou krijgen voor het bedrag wat ik ervoor zou betalen. Maar dat is zeker niet waar. Ik gebruik (bijna) alles uit de box naar volle tevredenheid.

Deze maand had de toffe Anne (ook wel bekend als Fannetiek) de box samengesteld. Hieronder vertel ik je wat er deze maand in zat.



  • Orthica Magnesium-400 en Fish Twist. Orthica staat bekend om goede kwaliteit en de supplementen zijn goed op te nemen in je lichaam. Ben je op zoek naar een supplement en weet je niet welk merk je moet nemen? Dit merk bevalt mij heel erg goed en kan ik zeker aanraden. Trouwens elke maand zitten er vitamines van dit merk in de box de prijs die je betaald heb je daarmee er gelijk uit. 
  • Body & Fit goodies. Onder andere de heerlijke Whey Choco en een super vette Canvas tas die mij elke keer vergezeld naar de sportschool en waar ik hele leuke reacties op krijg. 
  • Kneipp Body Mousse. Zelf gebruik ik altijd Rituals, maar ik was erg blij verrast met deze heerlijke body mousse van Kneipp. In de vorige box zat de variant morning kiss en helaas is deze bijna op, maar gelukkig heb ik een nieuwe vervanger gekregen. Kan nu al niet wachten om deze te gaan gebruiken.
  • Hands Off My Chocolate - Seriously Dark. Oké hier is geen uitleg voor nodig. Wie houdt er nou niet van chocola!? Deze was dus gelijk dezelfde avond op. Oeps.
  • Verival havermoutpap mango. Zelf ben ik niet zo'n fan van mango, maar het is altijd fijn nieuwe ontbijtjes uit te proberen. 
  • Biobites Kokos Cookies. Een heerlijke snack voor mij tussen de maaltijden door die ik fijn achter de computer op kan eten.
  • Tot slot heerlijk leesvoer! Womens Health Magazine. Hoeft geen uitleg toch :) Perfect voor de zondagmiddag met een stukje chocola (als ik deze nog over had gehad). 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten