Koetjes & Kalfjes

Ja we gaan in deze post inderdaad 'over koetjes en kalfjes' praten. En dan niet in de zin van het bekende spreekwoord, want dat zou betekenen dat we het over onbelangrijke dingen gaan hebben. Nee, we gaat het hebben over het restaurant Koetjes & Kalfjes waar ik gisteren heerlijk met mijn co-promotoren heb gegeten van een productief promotie overleg (het einde komt langzaam in zicht!).



Je vraagt je misschien af waarom een review over dit restaurant op deze website? Punt 1 ik heb er echt ontzettend lekker gegeten. En nee het staat niet bekend als een super gezond, biologisch restaurant helemaal in stijl van 'clean eating'. Maar het staat er wel om bekend dat ze verse producten gebruiken en dat was ook direct terug te proeven! Het is een plek waar veel zakenmensen komen om te lunchen te borrelen of te dineren maar we hebben er gezellig gezeten en bijgekletst. Wel merk je dat de doelgroep ook wel echt zakenmensen is. Het restaurant was leuk aangekleed maar ik miste persoonlijk een beetje een knusse sfeer.



Ik en Luuk hadden beide de Chef's Special van de dag: Een mals stukje kalfsvlees geserveerd op een bedje van groene en witte asperges met aardappelkroketjes en en een stukje quiche. En eerlijk waar, dit was het lekkerste stukje vlees dat ik in tijden heb gegeten! Mes gebruiken was absoluut niet nodig. Het was een heerlijk mals stukje vlees dat zo 'uit elkaar viel'. Pepijn koos voor een lamsrack en ook hij was erg tevreden.


Natuurlijk kon een lekkere fles wijn niet ontbreken en het toetje maakte het helemaal af! Uiteraard koos ik voor de zogenaamde 'Chocolate Delight'. Lekker, maar wel erg machtig! Service was goed en alleen al om het stukje vlees zou ik hier zeker een keer terug gaan mocht dat zo uitkomen wanneer we in de buurt van de Universiteit wat zouden gaan eten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten